דף הבית » מאמרים בנושא תקשור » תקשור- מיומנות שכל אחד יכול ללמוד

תקשור- מיומנות שכל אחד יכול ללמוד

רבים סבורים בטעות, שרק יחידי סגולה נולדו עם היכולת לתקשר.

למעשה, תקשור הוא מיומנות נרכשת ופשוטה ללמידה האפשרית עבור כל מי שרוצה להתפתח מבחינה רוחנית.
כל שנדרש, לצורך רכישת מיומנות התקשור, הוא כוונה אמיתית להתפתחות דרך כלי זה, מיומנות בהשקטת המחשבות והתמסרות לידע העובר דרכנו.
יש כאלו המבלבלים בין מדיומים המתקשרים עם נשמות של נפטרים ועם רוחות רפאים לבין מתקשרים המקבלים מידע ממקור ידע גבוה כגון הדרכות רוחניות, מלאכים, ישויות אור והעצמי הגבוה של האדם. אלו שני תחומים שונים לגמרי זה מזה. האחרון, מטרתו לגרום לאנשים לחיות את חייהם מתוך תחושת הגשמה של יעודם ולכוון את דרכם בחיים מתוך שמחה וראיית הטוב בעצמם, בחייהם ובאחרים. תקשור זה מגיע מאהבה, מעניק אהבה ונוטע ביטחון במי שמתקשר את הידע ובמי שמאזין לידע.

בתקשור עם הדרכות גבוהות, המידע תמיד יכוון את האדם לאפשרות המתאימה ביותר לאדם המבקש הכוונה, ומתוך מצב המוכנות של האדם. לעולם לא יתקבל תקשור שיש בו שיפוטיות וביקורת, האשמה והפחדה.

כך, עטוף באהבה גדולה ובאנרגיה תומכת ומכילה, יכול האדם לעבד את המידע ולפעול לאור ההכונה שקיבל, מתוך ביטחון גדל ביכולתו.
המיומנות לבוא במגע עם הידע המתוקשר היא מיומנות נרכשת ולא מסובכת.

זוהי טכניקה הנלמדת תוך תרגול מדיטציה לצורך השקטת המחשבות ולצורך חיבור אל העוצמה הפנימית.

במהלך קורס קצר בן 12 מפגשים, ניתן לבוא במגע עם ההדרכה כבר במפגש השלישי ולפתח את המיומנות באופן מהיר, כך שבמפגש השביעי ניתן לשאול שאלות על עצמנו ולקבל תשובות מעמיקות וארוכות אותן כותבים תוך כדי קבלת המסרים . ככל שמתרגלים יותר כך, המיומנות לשהות במצב המדיטטיבי בתוך התקשור הולכת וגדלה, ומשך התקשור הולך ומתארך. ניתן להגיע לתקשור שנמשך אפילו שעה ויותר, אם השאלות אותן אנו שואלים דורשות הסברים ארוכים ומעמיקים.

ניתן ליצור קשר עם ענת קופרמן בטלפון : 0544888353 או להשאיר פרטים בטופס עם סיבת הפניה - לחץ כאן

רוצה לקבל את הניוזלטר שלי?

שם:
טל:
מייל: