המלכה הלבנה

המלכה הלבנה

“אין טעם לנסות” אמרה אליס, ” אי אפשר להאמין בדברים בלתי אפשריים.”

” אסתכן ואומר שפשוט אין לך הרבה ניסיון” השיבה המלכה הלבנה. “כשהייתי בגילך, התאמנתי בזה חצי שעה כל יום. לפעמים הצלחתי להאמין בשישה דברים בלתי אפשריים עוד לפני ארוחת הבוקר.”

מתוך ‘מבעד למראה ומה אליס מצאה שם’- לואיס קרול

אני מאוד מחבבת את המלכה הלבנה ממשחק השחמט שמנסה לתת לאליס טיפים טובים לנוע על לוח השחמט, שהוא לוח החיים שלנו. יש לה ניסיון, לגברת המהודרת והיא גם יודעת ללמוד מניסיון זה ואפילו להעניק ממנו לאליס המבולבלת. מלכה אמיתית

כמו אצל אליס, העומדת על גבי הלוח המשובץ ותוהה, דברים רבים נדמים לנו בהתחלה כבלתי ניתנים להשגה, כבלתי אפשריים ואולי אפילו כהזויים. לחלק מאיתנו הם ישארו כך תמיד אבל לאחרים, אלו ההולכים אחרי תשוקות לבם ורצונות נשמתם, הופך הדבר לאפשרי. אחרי הצעדים הראשונים של התעוזה, הפחד הגדול הולך ומתמוסס, הספק המשתק הולך ומשתתק והאמונה שלנו בכך שהבלתי אפשרי יהפוך לאפשרי הולכת ונעשית ברורה .

כל מי שהעז לעזוב מקום עבודה בטוח וללכת לעבר המימוש האמיתי שלו יודע בדיוק על מה אני כותבת פה, כמו גם כל מי שהעז לעזוב מערכת יחסים זוגית מדכאה או שוממת לטובת הגשמת אושרו.

הדרך הולכת ונעשית יותר ברורה, והלא נודע ממנו כה פחדנו הופך לידיד המעניק לנו הפתעות נעימות מדי פעם, בדמותם של אנשים טובים שעוזרים, הזדמנויות לא מתוכננות ואירועים, כביכול מקריים, שמקדמים אותנו אל המקום הנכון לנו.

כל תהליך שהופך את האמונה שאי אפשר לאמונה שהדבר אפשרי דורש מאיתנו תרגול.

בדומה למלכה הלבנה, אחד הטיפים החשובים ביותר שאני נותנת לתלמידיי בקורס ללימוד תקשור, הוא להאמין, שאם רוצים באמת ומוכנים להשקיע את הזמן בתרגול, אז גם הדבר ההזוי הזה, שנקרא תקשור, הינו אפשרי. כשהאמונה הזו מתמקמת בתוכנו (המון תרגול), נמסים בדרך החששות והספקות ומפנים את מקומם לידע מעצים, המכוון אותנו להגשמה ולחיים שיש בהם משמעות המלווה בהנאה מן הדרך של חיינו.

אחרי שמתנסים בבלתי אפשרי הזה, או הבלתי הגיוני הזה, שנקרא תקשור, והופכים אותו לחלק בלתי נפרד מהחיים, קל הרבה יותר להעיז ולצאת לדרך של הגשמת הדבר הבא שקוטלג עד כה באמונותינו כבלתי אפשרי.

מי שנמנה עם תלמידיי יוכל להעיד, בדומה למלכה הלבנה, שלפעמים הוא מצליח להאמין בכמה דברים בלתי אפשריים עוד לפני ארוחת הבוקר ועד ארוחת הערב, חלק מהם כבר הופכים לאפשריים  🙂

מי שנמנה עם המבקשים להתפתח לכיוון ההגשמה של נשמתם, מוזמן להגיע למפגש חשיפה חינמי ו/או להרשם לקורס : “לפרוץ את גבולות התודעה- קורס ללימוד מיומנות התקשור”

שלכם באהבה

ענת קופרמן

 

ניתן ליצור קשר עם ענת קופרמן בטלפון : 0544888353 או להשאיר פרטים בטופס עם סיבת הפניה - לחץ כאן

רוצה לקבל את הניוזלטר שלי?

שם:
טל:
מייל: