דף הבית » פילוסופיית-חיים » מהי תכלית קיומנו?

מהי תכלית קיומנו?

ברוכים אתם ההולכים בשבילי האור

ברוכים אתם על היותכם מחפשים את מי שהנכם, בוחרים את מי שסביבכם, מבקשים דעתכם לנסוק אל עבר התרחבות והתעלות למען ישפך לתוך הכלי שהוא אתם עוד ועוד ידע נשגב כמשפך .

כשתוהה האדם על תכלית קיומו, מצטרפים אליו כמקהלה שיירת מלאכים המלווים אותו בדרכו אל עבר הבנת התכלית באותם חיים אלו בהם תוהה. ומתוך כך, מתפתח הוא אל הבנה הולכת ונרחבת לגבי תכלית קיומו שלו ותכלית הקיום הכללית.

מתוך כך מתבהרת התמונה ועולה עד אשר מוצא האדם את עצמו כמי אשר כל הנסתר מתחיל להיגלות עבורו.

ובאשר אליכם, הנוכחים כאן, יפה שאלתכם ומעידה על כך שכולכם נמצאים בתהליך של התעלות, של חיפוש התכלית המועילה לכלל ואל מעבר לחפצו של הפרט.

ראשיתו של הסבר בקיום הריק, אשר בו נוכחות אין סופית שמבקשת להגשים הווית נוכחות רבת עוצמה בדיוק כפי שהנה.

וכך נוצר בראשית, שהינו הראשית של כל הנברא אשר אותו אתם מכירים בשם הכללי היקום.

בשבעה שלבים נברא בתוכנית מדויקת וברורה ובכל שלב מתוך השבעה נחלקה המשכיות הבריאה לשבעה תתי-שלבים.

משנברא האדם, תכליתו לעבור שבעה שלבים ובכך לסיים את ההגשמה של אותה אנרגיה רבת עוצמה. אם תרצו בשפתכם הפשוטה ניתן לקרוא לתכלית הקיום של האדם גולת הכותרת של האלוהות, של אנרגית העל חובקת הכול יוצרת כל.

נוצר האדם בראשיתו בשלב הראשוני לקיומו על מנת שלבסוף יגיע אל השלב השביעי.

השלב הראשון היה הכנה, הכנת התשתית ,אם תרצו, לבניית יכולת ההתמצאות של האדם על פני כדור-הארץ עליו הוא חי. שלב זה, שלב ראשוני קדמוני שבו עסק האדם בהיכרות קרובה מאוד עם האדמה ופריה.

בשלב השני נוצר “שדרוג של האדם וחי הוא את חייו בדרך שיש בה גם התבוננות על הרצונות. מתוך כך נוצרו מאבקי שליטה וכוח.

וכך בכל שלב התפתח הוא עד שהגיע לשלב זה – שלב אחרון שבו מתבקש הוא להכיר בקיומו של ניצוץ האור שבתוכו, להכיר בקיומו של בורא כל אשר טבוע בתוכו. ומתוך הכרה זו להביא את חייו להוויה האלוהית.

זו המשימה, זו התכלית – להביא את השמים לארץ, את הנשגב לעשייה. אז תוגשם התכלית האלוהית לשמה נעלם הריק ונוצר הכול. כך ידמה האדם למקור שממנו נברא. בשיווי צורה זה ידע האלוהים גם בחוויה את היותו אלוהים שכולו אהבה, נתינה, השפעה ואור אין סופי. תכלית אלוהית זו מתחלקת למיליארדי רסיסים המוטבעים בכל אדם ואדם הקיים בעולם וכך כל אדם תכליתו להביא עצמו אל חלקת האלוהים הקטנה שלו. כלומר לחבור אל אותה מהות פנימית נשגבה הקיימת בו ומתוך כך לחוות את האור והאהבה שבו, את ההשפעה הקיימת באפשרותו וכך כל אדם ואדם, כביכול לחוד,מממש את דרכו. גדל, מתפתח, תועה בדרכו ומוצא את השביל אל האור בסופו. אך כל אחד לחוד מהווה חלק ממארג מדויק להפליא של אנרגיה אלוהית עתירת אור. וביחד כולכם בני האדם המגשימים את תכליתכם יוצרים יחדיו הגשמה אלוהית אחדותית. וכאשר כל בני האדם יחברו אל אותה מהות אלוהית של נשמתם, תחווה האחדות על פני האדמה בזה העולם .ובכך, תושלם התכלית לחיות את האור והאהבה בדרך אלוהית והמשכיות נצחית. וימשיכו יחדיו, אך לא בהוויה הגשמית, כי ההוויה הגשמית כשמה כן הינה נועדה היא לשם הגשמה – הגשמת האלוהות והחוויה. כשתוגשם תכלית זו, לא תהיו עוד בני אדם כי אם בני אלוהים ונשמתכם לא תהיה עוד צרורה בצרור החיים, כי אם במסע חדש למקום שתכליתו בעבורכם תהיה חדשה ושונה, לא בגשמי כי אם ברוחי בלבד. ומתוך כך, נושא כל אחד ואחד מכם הנוכחים כאן את ניצוץ האור שבתוכו המוליך אותו להגשמה של ייעודו ומצעיד אותו בבטחה אל עבר החיברות עם התכלית האלוהית, האישית והקולקטיבית.

ברוכים אתם בני האור, ברוכים תהיו בשפע עשייה שאור מקורה

ברוכים אתם השבים לאורה של תורה

(שאלה: מה פירוש תורה בהקשר הזה? ת:תורה היא הדרך של ההוראה המדוקדקת ומדויקת בהבניה ובהכוונה, שמביאה קבוצת אנשים גדולה לאותה הבנה אשר משפיעה על ההוויה. זוהי התורה)

ברוכים אתם לנצח נצחים . ברוכים תהיו

תוקשר באהבה ע”י ענת קופרמן

ניתן ליצור קשר עם ענת קופרמן בטלפון : 0544888353 או להשאיר פרטים בטופס עם סיבת הפניה - לחץ כאן

רוצה לקבל את הניוזלטר שלי?

שם:
טל:
מייל: