דף הבית » תקשורים בנושאים שונים » מאפיינים בהתפתחות האנושית

מאפיינים בהתפתחות האנושית

מאפייני ההוויה האנושית כעת משתנים ואינם דומים לאשר היה לפני כשניים או שלושה עשורים בעולמכם.

שינויים אילו אשר התרחשו בתהליך  שעדיין מתמשך, מאופיינים במספר מאפיינים אשר נוכחותם מאפשרת את תהליך ההתפתחות האנושית לכוון השלום והשקט העולמי של כל נשמות האור.

  • המאפיין הראשון הינו שינוי ברצון האדם- האדם ,כבר אינו מסתפק בהגדרות המסורתיות של תפקידיו בחברה אליה הוא שייך ,תפקידיו במשפחה ומכיוון שזה השינוי הראשוני הוא מאפשר להרחיב את מושאי הרצון ומכאן מתרחבת גם התודעה ומאפשרת למאפיין השני להיות נוכח בתהליך השינוי
  • המאפיין השני הינו, היכולת להכיל את האחר מתוך סובלנות. זוהי היכולת לצאת מתוך המוסכמות הישנות, המגדירות בעולמכם מהו טוב ורע, מהו נכון ושגוי, מהו אפשרי ומה לעולם בלתי אפשרי. היציאה מגבולות מקבעים אלו הינה פתח נפלא לקדם בברכה כל מחשבה שונה כל התנהגות לא מקובלת עד כה ומתוך קבלה זו נוצרת קרקע פורייה לצורות חיים חדשות בחברה המושתתות על ביטוי הצרכים האמיתיים והרצונות של בני האדם.ראו לדוגמא את השינויים הנעשים במבנה התא המשפחתי שבו כבר לא מובנת מאליה הצורה המסורתית של אם ואב משני המינים.
  • המאפיין השלישי בתהליך השינוי הגלובלי הינו היכולת המתפתחת של האנשים לראות את הדברים מעבר לתפיסת העכשוויות. כלומר, לראות תהליכים ממקום שונה אשר צופה בהתרחשויות מעבר לנפח שהן תופסות בנקודת הזמן .זוהי ראיה כוללנית יותר הלוקחת בחשבון את אפשרויות השינוי בעתיד ואת כל מגוון האפשרויות האפשריות .מדיניות כיבוי השרפות למשל ,מחליפה את מקומה להתוויות דרך ארוכות טווח שנותנות פיתרונות אשר יוצרים את תוצאת השינוי רק בעתיד ולא נותנים בהכרח פיתרון מיידי. הדבר מעיד על יכולת מתפתחת של דחיית סיפוקים ברמה הכלל אנושית ומכאן נסללת הדרך ליכולת התמודדות טובה עם חוסר הרמוניה עכשווית כשהראיה לטווח הרחוק היא ראיה אופטימית.
  • האפיון הרביעי, שהינו תוצאה של כל קודמיו יחדיו הוא התפתחות היכולת של לקיחת אחריות אישית על חיי הפרט ועל תהליכים גלובליים. הדבר מביא לכך שהאנשים כפרטים עסוקים בתהליכי התפתחות המעניקים להם את העוצמה הנדרשת לבצע שינויים בחייהם ברמת כל המעגלים הסובבים אותם ובכך גם מאפשרים לשינוי תודעתי להתרחש ברמת הכלל. שינוי תודעה אוניברסאלי הוא זה המאפשר להשיל אמיתות ישנות ולאמץ אמיתות חדשות המאפשרות את התפתחותם הרוחנית של יושבי הארץ.התפתחות זו הינה מואצת כעת בזכות כל אותם מאפיינים המתקיימים כבר בחייו של הפרט ואין מגמה זו קופאת על שמריה .נהפוך הוא.קיימת תאוצה  בהגשמת תהליכי ההתפתחות והבשלות .

תוקשר באהבה ע”י ענת קופרמן

 

ניתן ליצור קשר עם ענת קופרמן בטלפון : 0544888353 או להשאיר פרטים בטופס עם סיבת הפניה - לחץ כאן

רוצה לקבל את הניוזלטר שלי?

שם:
טל:
מייל: