מדוע אנשים מתנהגים באופן קורבני או אלים? מה הסיבה שמנהיגים מתנהגים לעיתים באופן כוחני ופלגני? עם מי אנחנו מזדהים ומדוע?
לחבור מיידית למידע הגבוה, לשדה התודעה של המטופל/הלקוח ולתבונה הפנימית שלך, במהלך הטיפול
ללמוד לתקשר עם הדרכות רוחניות ומוארות ב10 שיעורים בשיטת האור הפנימי ולקבל הבנות, הכוונה וכלים לגבי כל תחומי החיים .
מדוע אנשים מתנהגים באופן קורבני או אלים? מה הסיבה שמנהיגים מתנהגים לעיתים באופן כוחני ופלגני? עם מי אנחנו מזדהים ומדוע?